شناسهٔ خبر: 120259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی

رزمایش روزحمل ونقل بدون حادثه درتبریز

رزمایش حمل ونقل آذربایجان شرقی رزمایش روزحمل ونقل بدون حادثه باحضوردستگاه های ذیربط درارتقای ایمنی تردد در بزرگراه شهید کسایی تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (آذربایجان شرقی) اورجعلی علیزاده  در حاشیه رزمایش که همزمان با روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه دادن افکارعمومی به موضوع ایمنی و تقویت همکاری مردم در موضوع ایمنی راهها افزود : برگزاری برنامه های مختلف مربوط به ارتقای ایمنی تردد در این ایام با هدف افزایش آگاهی عمومی جامعه انجام می گیرد.

اورجعلی علیزاده گفت : با توجه به وظایف، نقش و جایگاه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سیاست گذاری، مدیریت و  برنامه ریزی حمل ونقل عمومی بار و مسافر و تامین ایمنی جاده ها  اقدامات مختلف در حوزه ایمنی تردد این وسایل نقلیه انجام می گیرد.

در این رزمایش که مدیرکل مدیریت بحران استان نیز حضور داشت دستگاههای عمده حاضر در جاده ها شامل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر ضمن حضورپر رنگ درمحور های مختلف استان هماهنگی ارگانهای مختلف در ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده ای راباشعار عزم ملی برای کاهش سوانح رانندگی به نمایش گذاشتند.